woensdag, oktober 01, 2008

1-10..

Daar zit ik weer.. In m'n eigen hokkie. Toch een soort van verademing, maar tegelijk echt een chaos. Ben natuurlijk mijn spullen aan het uitzoeken... Wat weg kan, mee terug moet, mee naar Turkije moet.... Geen idee waar ik moet beginnen. Maar goed, word denk ik kwestie van dingen wegpleuren, want doe er toch niks meer mee. De rest moet maar met de boot mee. JY heeft me vandaag opgepikt en we zijn eigenlijk meteen de stad in gegaan, want mijn singapore telefoon was ermee gekapt. Heb dus maar meteen een nieuwe gekocht. Ook een nieuwe fotocamera.. Kan ik 10 meter mee onder water... Echt dik ding. Heb mezelf dus weer lekker verwend. Ik ga zo maar mijn bed in. Kop knalt uit elkaar!! Heb 10 uur in het vliegtuig geslapen, maar ben echt super verrot. Misschien toch 1 pilletje teveel genomen!!! Vergeet je niet voor mijn mailinglist aan te melden he!! Mailtje sturen naar mailinglist@denisedehaan.com

Geen opmerkingen: