donderdag, oktober 30, 2008

30-10..

Goeiemoggel.. Toen was het alweer donderdag. Ik heb SPIERPIJN! Maandag en woensdag behoorlijk moeten beulen en was bijna vergeten hoe dat was. De fysio praktijk waar ik nu zit is echt top! Ben heel blij dat ik daar terecht ben gekomen. Vd week sprak ik een oud klasgenoot van het Echnaton die net aan zijn schouder was geopereerd. Wist ik veel dat hij ook bij Tamminga zit voor zijn fysiotherapie. Was wel heel toevallig toen ik hem binnen zag lopen! Gisteravond naar de sauna geweest.. Was wel even lekker. Daar kom je natuurlijk ook weer mensen tegen die je niet helemaal had verwacht. Wat is de wereld toch klein, he?! Vandaag laatste Biodex test voor de operatie en dan ben ik morgen rond deze tijd bijjjjjna aan de beurt. Heb me al aardig voorbereid op een 'saaie' aankomende 2 weken. Zal die weken zeker niet kunnen autorijden, dus dat wordt me, myself and my Playstation:-) Nou ja, gelukkig heb ik nu ook wat dingen die ik voor school kan doen enzo. The Wakeboard Academy begint inmiddels ook vorm te krijgen, dus zal me vast en zeker niet helemaal vervelen! Moet me ook iedere dag melden in Utrecht voor Fysio, dus gelukkig heb ik iets wat nog een beetje de dag breekt! Ma en pa mogen dus lekker 2 weken lang vrij frequent heen en weer rijden:-) Scoor ik weer punten mee.. Zo meteen moet ik weer ff naar school om wat administratieve dingen te regelen en daarna weer naar fysio dus! Vanmiddag met mijn mentor van het Echnaton afgesproken voor een bakkie en voor de rest beetje chillen maar denk ik! Later x

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Sterkte morgen!

-x- Ellen

Anoniem zei

he denise,

heel veel succes morgen!

kus esther