zondag, oktober 05, 2008

5-10..

Haaaaai.. Iedereen een beetje aan het genieten van het weekend? Ik wel in ieder geval! Ben vanmorgen weer rustig op het gemakkie wakker geworden. Toch opvallend dat ik hier wel kan uitslapen en thuis niet. Nou ja, heeft zijn redenen he.. Dus om 10 uur mezelf gedwongen om even snel onder de douche te springen, want werd om 11 uur verwacht in Bedok. Ging ik nooit redden natuurlijk, maar ik weet inmiddels hoe het gaat. Werd ook nog even verzocht om lunch te scoren, dus al met al kwam ik om 11.45 aankakken. Ze waren de slider aan het afbreken, zodat hij richting Marina Bay kan worden gebracht. De World Cup wordt nu daar gehouden namelijk. Stond 12 uur op het water en het ging best wel lekker eigenlijk. Stond alles wel. Het water in Marina Bay is wel helemaal kutjepiel, maar heb daar wel een streepje voor denk ik. Ga toch wel weer vechten voor een podiumplaats! Ga nu even lekker thuis hangen en dan vanavond aan de kabel hangen! Jessica komt ook die kant op, dus ben de avond weer voorzien van de nodige entertainment! Zal vanavond ECHT even wat fotootjes maken met mijn onderwater camera...! XX

1 opmerking:

Anoniem zei

lekker dat je het gezellig hebt
geniet, hier storm en regen, ze hebben gisteren nog wel getraind
joelle was blij met je ......
groetjes joke