woensdag, oktober 08, 2008

8-10..

Nah, dat is het dan.. Mijn laatste nachtje in Lagoon View.. Vertrek morgen naar het hotel waar ik mijn laatste 3 nachtjes in Singapore zal verblijven. Raar, maar waar. Heel tegenstrijdig gevoel heb ik. Enerzijds zie ik er als een huis tegenop om te vertrekken.. Anderzijds is het misschien ook wel goed. Even wat nieuws.. Kan hier later natuurlijk altijd weer terug komen, maar het is en blijft een feit dat ik hier toch een hele mooie tijd heb gehad. Veel lieve mensen leren kennen die ook het liefst gewoon met me meeneem. Kan me bijna geen leven voorstellen zonder Singapore.. Heeft me toch ook deels gemaakt tot wie ik nu ben enzo. Dit is dus het nadeel van in 2 werelden leven..... je kan er maar in 1 tegelijk zijn, Het voordeel is wel dat ik altijd naar het andere wereldje kan als ik het ene zat ben. Genoeg gebladieblaad.... Boarden gaat goed en dat is nu wat telt! Morgenochtend weer vroeg aan de bak.. XX

Geen opmerkingen: