dinsdag, november 15, 2005

15-11.. Bad tuesday

Vandaag even een berichtje wat eerder, want ik zal vanavond niet op het kamp zijn. We gaan vanavond namelijk naar Pattaya. Even een nieuw spelletje kopen, want ik heb hem gisteravond uitgespeeld en aangezien mijn Gameboy mijn grootste tijdverdrijf is, heb ik echt een nieuw spel nodig! Vandaag was echt even een rot dag wat betreft het boarden. Iedereen had pap in zijn benen en het ging het niet echt worden vandaag. Maakt niet uit... morgen beter! (Pfff...zit nu in een kamer met een stinkende hond. Echt niet te harden gewoon) Nou, verder weinig nieuws. Morgen is het hier een 1 of andere feestdag. Heeft iets met de volle maan te maken dus we hebben morgenavond een klein feestje! Hopen dat vanavond nog een beetje leuk is, anders was het een dag met een minnetje! XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Oww ga je hier nu ook al zon leuke band krijgen met een hond. In Malaga klikte het ook al zo leuk tussen jou en een bepaalde viervoeter.
Misschien nintendodog een leuk spelletje voor op je DS. :)

Verder nog veel plezier !

Gr Bas x

Anoniem zei

Hee Denise,

Dat je hem inzet is al het halve werk. Je weet dat je hem kan alleen moet je denk ik ff over de schrik heen. Gewoon ff wennen dan gaat ie ineens lukken straks.

Heel veel succes en we blijven je volgen.

Gr PJ J en S

Anoniem zei

Hoi lieverd, geniet toch maar van het mooie weer daar hoor. Hier is het prut.Donker en mieserig. Hoe ga je met je boek, heb je het al uit of kom je er niet toe. Nitendo spelen is ook veel leuker, toch?
O, en van de masseurs daar, wel even de gemene truukjes onthouden hoor. Komt altijd van pas. Laat je maar een keer masseren op mijn kosten, hi, hi, rekenen we later wel af. Groet en XXX, Lida.

Anoniem zei

Hoi lieve nicht, gaat het nog een beetje?? jawel toch??? Blijf geloven in jezelf. Mijn bazin is net terug uit Thailand, ze is benieuwd waar jij zit....... Nou meid geniet, ik let wel op papa en mama oke!!!!!! Kus Birgitt

Anoniem zei

Hee nou niet gaan zeuren hoor. Vandaag op het voetbalveld in de regen en 0 graden? Als er 1 mag zeuren...
gr Leo

Anoniem zei

Hoi,mop hopenlijk komt het nu eens aan ik heb al eens diverse pogingen gedaan. Natascha heeft leuk gehad in Austria met skien. Het snowboard verhaal hoor je onder de X-mas boom(om te gillen)Frankrijk was leuk. Natuurlijk heb je wel eens een off-day maar als je weet dat het hier nu hagelt, moet je toch wel beter gaan voelen. De groetjes toi toi toi. Marco, Karen and the bitch dauther.