maandag, november 14, 2005

14-11

Zooo, zijn we weer. Vanmorgen lekker om 9 uur mijn bed uitgekropen, want ik werd om 10 uur weer bij de boot verwacht. Mijn 360 ging 1 keer beter, maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ik heb er nu wel wat meer vertrouwen in gekregen dus ik moet 15 december echt wel terug komen met die f#cking spin. Maar goed, rond half 12 weer het water afgekomen en ben daarna een beetje in mijn dagboek gaan schrijven. (jaja, ik schrijf mijn a4tjes ook maar vol anders ga ik me waarschijnlijk vervelen. Bovendien leuk om later terug te lezen) Even rustig op bed gaan liggen en daarna met Abel naar de supermarkt geweest. Een Belg die naast het hotel woont, wilde ons daar wel even naartoe brengen. Abel en ik kregen daarna toch nog wel zin om te boarden, want de regenwolk die ons van plan was te gaan besproeien, was van gedachten veranderd. We gingen dus gauw het water op met 3 Duitsers die erg onder de indruk van ons waren. Was super gezellig en ben daarna voor de verandering achter de computer gekropen om jullie weer op de hoogte te stellen van mijn eenzijdige, maar erg leuke belevenissen hier. Ga over 25 minuutjes volleyballen in het water met nog wat andere mensen die hier verblijven en dan lekker een happie eten. Uhm..... verder ga ik me steeds beter voelen hier. Moest erg wennen, maar heb het nu super naar mijn zin. Komt allemaal goed dus... xxxxxxxx!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wow, wat vliegt de tijd. Je zit alweer in Thailand! (Jaja, ik ben ook net terug van een wake Texel ;-)
Blij te lezen dat je je draai aan het vinden bent. Moet onvergetelijke 5 weken worden zo te lezen, zon zee en een dikke boot. Dat zijn de ingredienten wel wat mij betreft. Ik vind het super leuk om je bevindingen en ontwikkelingen hier te lezen, op alle fronten natuurlijk ;-)

Pas goed op jezelf en denk er om, zo´n 3 is niet heel ingewikkeld; Rens zei ooit: 180 Up & 180 Down...

Kus uit Hilversum, ook van je allerkleinste fan natuurlijk!

Flo.

Anoniem zei

Dag poppie,

Ik geniet van je lange verslagen. Het mag dan voor jou saai lijken, ik vind het heerlijk om te lezen en volgens mij ben ik niet de enige! Krijg inderdaad wel het idee nu dat je begint te wennen en daar ben ik heel blij om!

Hier gaat alles zijn gangetje. Iets rustiger hier op mijn werk aangezien het Nerderlands elftal van het weekend speelde en er dus geen ere divisie competitie gespeeld werd. Mocht ook wel even, kom ik ook weer eens aan achterstallig werk toe. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst in een maand tijd een weekend gehad waarin ik niet weg was, dus ik heb vooral gister zo min mogelijk gedaan. Eigenlijk voornamelijk achter de nintendo gezeten, op de bank gehangen en tv gekeken :-)

Verder nix spectaculairs te melden eigenlijk, behalve dan dat Sinterklaas zaterdag is aangekomen. Altijd feest natuurlijk, vooral vanwege de perpernoten! (slechts 24...) ;-)

We keep in touch pop! Dikke kus!

Anoniem zei

hey denise,
klinkt een stuk beter! fijn dit te lezen! geniet lekker verder, groetjes, ingrid

Anoniem zei

hi denise
ik ben blij dat het nog steeds goed gaat en ik vindt het ook fijn dit allemaal te lezen. groetjes, marina xxxx