zaterdag, november 26, 2005

26-11

Sorry dat ik een paar dagen niet geschreven heb, maar ik had de mogelijkheid weer even niet. Maar goed, maakt niet uit.. Ben weer online. Ik zit op het moment in Koh Chang. Dat is een eiland ten zuiden van Trat. Echt geweldig. Dit is echt een soort van paradijs op aarde. Ik zal vanavond even proberen wat foto's online te zetten. Abel en ik hebben best een luxe kamer geregeld. We lijken bijna een getrouwd koppel in een honeymoon suite. Je moet je voorstellen........ Je doet je deur open, dan val je bijna in het zwembad en je springt bijna vanuit het zwembad de zee in die overigens super blauw is. Het kostte me dus ook maar 5 minuten om dezelfde kamer te reserveren voor de tijd dat mijn moeder hier ook is. Dit gaat ze geweldig vinden!! We gaan zondagmiddag weer zo een beetje naar Dok Krai (het kamp waar we zitten) en dan dinsdag vertrekken we (gelukkig) alweer naar Singapore. Dok Krai is namelijk (nog) niet echt 'the place to be'. Maar ja, daar hebben we dus ook weer van geleerd. We hopen in Singapore bij Paul Fong echt 4 dagen volle bak te boarden. In Dok Krai is er namelijk l 1,5 week super veel wind, dus aan boarden kom je nauwelijks toe! Ik heb het gelukkig op het moment wel super naar mijn zin! Mijn raley gaat op het moment super goed en ik hoop dat Paul Fong mij een 360 kan leren. Zou toch wel fijn zijn! Uhm... Verders dus eerst Singapore. Daar blijven we tot 3 december. Daarna gaan we terug naar Dok Krai en ga dan 5 december mijn moeder ophalen in Bangkok. We rijden dan met de taxi naar Pattaya om ons daar lekker 2 dagen te laten verwennen en dan rijden we door naar Koh Chang. Tot de twaalfde in Koh Chang en dan blijven we nog 1,5 dag in Bangkok. Je schijnt daar super te kunnen shoppen dus we kunnen onze lol daar wel weer op! Nou, verder eigenlijk weinig nieuws. Jammer dat ik zoveel tijd heb verloren in Dok Krai vanwege de wind, maar het is aan de andere kant ook wel een heeeeel lang seizoen geweest. Ik sta vanaf eind februari al op mijn board en het lichaam vind het wel even genoeg. Straks als ik thuis kom lekker 1,5 maand rust en dan tegen februari maar weer lekker weg! Kan ik in de tussentijd mooi wat tijd aan school besteden enzo. Komt allemaal dus dik in orde! Morgen meer!! xxxxxxxxxxx!

7 opmerkingen:

Anoniem zei

hoi denise,
vet van je raley!!! die 360 komt er ook nog wel! vind het ook maar een kutsprong :p
wel spijtig van die wind!!!
het begint hier in ieder geval ook te kriebelen om nog eens op mn boardje te staan! kan beter mn snowboard boven halen, want het is hier aan het sneeuwen :-(

veel plezier nog! en de groetjes aan abel,

kus elke

Anoniem zei

WAT EEN LEVENTJE HEB JIJ OOK HE????
HIER SNEEUWT HET, EN JIJ PRAAT OVER EEN PARADIJS, MET ZON ZEE EN STRAND, IK BENIJD JE....... STRAKS LEKKER GENIETEN MET MAMA, EN JA DIE FOTO'S WIL IK WEL EENS ZIEN UIT HET VERRE THAILAND, VEEL PLEZIER, EN ZET HEM OP MET JE 360, KUS BIRGITT EN CINDY

Anoniem zei

hoi sniezie je zit me al een hoop voorpret te bezorgen ga zo door ik vind het helemaal leuk nou lief tot 5 december in bangkok mama xxx

Anoniem zei

hi denise
ik ben op het moment erg jalours op het weer daar al is het niet zo koud hier in australia als in nederland met al dat sneeuw maar het is zeker weten veel te koud hier voor deze tijd van het jaar. kind geniet lekker als je moeder komt en ik blijf met alles wel op de hoogte via je web site. heel veel kusjes en groetjes van MARINA XXXXXXXXXXXOOOOOOOOOOOO

Anoniem zei

Hai Poppie,

Thanx voor je smsje vannacht. Las het vanmorgen. Ik ga je zo nog even een mailtje sturen, ff update geven van wat er hier allemaal gebeurt! Mis je pop! XXX

Anoniem zei

Hoi Lieverd, Nog even een laatste groet via deze weg. Ga morgen (straks) naar tenerife ( ook niet verkeerd hoor)Leuk voor je dat je moeder komt, veel plezier daar met z'n tweeen. Sms je wel vanaf het strand, hi, hi. XXX Lida.

Anoniem zei

Hi Nies,

Mens wat moet jij een wereldtijd hebben daar! Klopt het ook dat die hotels redelijk betaalbaar zijn? Monique wil niet meer terug denk ik strax. Wel superleuk om naar uit te kijken, wordt zeker erg gezellig! Arme Ron...

Doe je voorzichtig daar? Met dat slangenlichaam? Niet teveel blind staren op die spins. Er is meer...

Groetjes en dikke kus uit Hilversum, 1 graad boven 0...

Flo.