woensdag, november 23, 2005

23-11

Goedemorgen...! Nou, gisteren zijn we bij de kabel geweest.. Was op zich wel even leuk om te doen, maar ik moet toch zeggen dat ik het niet meer super interessant vind. Na 10 rondjes heb ik het wel weer een beetje gezien. Voel niet echt meer een uitdaging als ik achter dat ding sta. Heb gister trouwens nog een verhaaltje proberen te schrijven, maar ik werd van het internet gegooid toen ik mijn verhaaltje net af had. Lullig hè!! Gisteravond zijn we met de Belgen Mukatai wezen eten. Typisch Thais. Heel apart en lekker, maar dat is niet iets wat ik elke avond zou gaan doen. Het is een soort van grill ding ofzo. Beetje moeilijk uit te leggen. Lag rond 11 uur in mijn bed en heb toen nog even met mijn moeder gebeld om te overleggen wat we allemaal gaan doen als ze hier is. We kunnen eigenlijk niet echt kiezen. Ze wil wel graag naar Koh Chang, Koh Samui, Bangkok, Pattaya.... Genoeg te doen dus als ze hier is. Vind ik eigenlijk wel leuk, want er zijn zoveel mooie spots. Ik ga morgen naar Koh Chang om alvast even het 1 en ander te bekijken. Het schijnt super mooi te zijn. Je kan op olifanten rijden en er zijn giga mooie watervallen enzo.. Heb er dus erg veel zin in. Kan het lichaam ook meteen even wat rust pakken want ik moet zeggen dat mijn benen gevoelsmatig 20 kilo zwaarder zijn. Ga zo dus maar weer even genieten van mijn 2 uur durende massage. Uhm..... Nou, vanmorgen vroeg nog even het water op geweest, want de wind deed het even rustig aan. Ik was eigenlijk de enige met normaal water dus dat was wel een gelukje.. Mijn raley gaat steeds beter en ik hoop hem eerdaags ook gewoon te kunnen landen en niet alleen maar to revert. Na Koh Chang ga ik weer aan de slag met mijn 360. Had er de laatste tijd namelijk helemaal genoeg van! Zo frustrerend als je er echt helemaal geen donder van snapt!!! Maar ja, we zien wel weer hoe het gaat. Nou, verder niet echt een planning vandaag. Morgen gaan we de auto ophalen en vrijdagochtend vroeg gaan we naar Koh Chang. Dat is een 3 uur durende rit, maar het is niet vervelend om hier zo lang in de auto te zitten, want je ziet genoeg! Verder niet zoveel meer te vertellen. Ga zo even cricket spelen met Abel :-) Spreek jullie morgen wel weer!! XXXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Popje,

Leuke site geworden en leuk om te horen waar je allemaal mee bezig bent! Begrijp dat je mamma over komt, gezellig! Geniet er maar lekker van.....hier alles ok! Alleen heeft Jewels net een week in het ziekenhuis gelegen met longontsteking, is nu gelukkig weer thuis en moet goed aansterken want hij is aardig wat kilo's kwijt. Maar komt allemaal wel weer goed. Met Ed ook nog alles leuk! Nou laat snel weer van mij horen.....dikke zoen! xB

Anoniem zei

hey denise,
klinkt allemaal leuk! fijne dingen in het vooruitzicht! nils ligt bij te komen van de operatie en de morfine, want het was allemaal wel erg heftig. je begrijpt dat hij stinkend jaloers op je is. heel veel plezier in koh chang overmorgen! groetjes, ingrid

Anoniem zei

Hoi Niesie

Kan je zo een mannetje van de massage niet mee naar huis nemen lijkt mij heerlijk om zo s'morgens te beginnen, geniet ervan en snuif al die cultuur maar op dat kunnen ze je niet meer afpakken. Voel mij goed wordt steeds lichter en wandel per dag zoveel mogelijk bijna een way off living aan het worden. Dikke kus en liefs Jacqueline

Anoniem zei

Denise is genomineerd tot sportvrouw van het jaar in Almere. Ach, na alles.......heb je het echt verdient!!!!!!!

De gemeente was helemaal blij en wilde je zelf per email het bericht sturen. Gaaf hoor. Goeie afsluiter samen met al je internationale ervaringen.

Was toch niet mijn stukje he, toen je van internet werd ...eh...verwijderd?

Dikke kus, Shira