woensdag, november 30, 2005

30-11..

Vanmorgen zijn we pas om 8.30 wakker geworden. Dat gebeurt niet echt vaak! Maar goed, ben daarna even een stukje gaan lopen, want Abel ging weer internetten. Is een beetje saai om dan een beetje uit het raam te staren. Maar goed, hij moest even wat dingen doen voor school.. Om 11 uur gingen we voor het eerst het water op. Was best leuk en ben helemaal terug gegaan naar stap 1 wat betreft mijn 360. Surface beginnen dus. Hopen dat het werkt. Het is waarschijnlijk de enige manier om dat ding ooit te landen. Ook nog even wat aan mijn raley proberen te doen, maar ik had een aardige rail bite dus ik zal morgen weer moeite hebben met lopen enzo.. Nou, verder weinig. Verveel me dood eigenlijk.. Jammer dat ik al veel gezien heb van Singapore en omdat het regenseizoen nu bezig is, kan je eigenlijk de deur niet uit zonder paraplu.. Maar ja, ik ga maar even naar Orchard Road om een starbucks coffee te halen.. XXXXX

1 opmerking:

Anoniem zei

he denise wat een leuke site om te lezen. Volgens mij zijn Nol en ik ook wel eens bij Paul geweest, is dat op dat riviertje midden in de stad boarden??Veel plezier nog en groetjes aan je moeder. xxxNathalie