dinsdag, november 29, 2005

Singapore..29-11

Vanmorgen alweer 07.00 mijn bed uitgekomen, want we hadden om 08.00 de taxi naar Bangkok. Na een lange zit van 2,5 uur waren we eindelijk op het vliegveld. Ging allemaal lekker snel dus dat is wel fijn. Het was ook niet zo een lange vlucht, dus ik had mooi even de gelegenheid om een beetje bij te slapen voor zover dat kon. Een 1 of andere Chinees vond het namelijk nodig om constant in mijn stoel te trappen. Nadat we waren aangekomen, zijn we meteen naar het hotel gereden. Er staat een bed, we hebben een wc en douche. Alles wat we nodig hebben dus. We zijn eigenlijk een beetje gaan hangen. Weinig bijzonders. We zijn rond 17.00 gaan eten en Abel was er erg van onder de indruk. Ach ja, wat betreft eten zit je hier ook bijzonder goed. Na het eten kwamen we erachter dat we draadloos internet hebben in de kamer. Dat is wel heel prettig. Ik lig nu ook lekker in bed met Abel z'n laptop op mijn schoot. Morgen naar Paul Fong om te boarden. Hoop wel dat het droog is, want het regenseizoen is nu aan de gang. Dikke druppels en veel onweer dus. Maar goed, zal wel weer goed komen! Maar goed, morgen dus om 11 uur boarden en daarna gaan we naar een 1 of ander wildwater pretpark. Dikke glijbanen enzo.. Is wel weer even komisch! Ow ja... Bijna vergeten te vertellen. Ik liep in Bangkok op het vliegveld en we liepen langs 2 meiden met een boardshort aan enzo.. Beetje van die boardbabes en die herkende me gewoon. Heb ze nog nooit gezien, maar het is wel grappig dat je gewoon herkend wordt. Ze hebben me geloof ik wel 15 minuten aan zitten kijken. Nou goed, was wel leuk dus! Uhm, verder weinig nieuws.. Ik kijk enorm uit naar de tijd dat mijn moeder komt. Volgende week rond deze tijd zit ik in het meest riante hotel van Pattaya met het lekkerste eten wat je kan krijgen! Gister was echt geweldig wat dat betreft. Abel en ik hebben even kennis mogen maken met 1 van de duurste restaurants in de stad. Dat is het restaurant van het Mariott hotel. Ik denk dat als je zoiets eet in Nederland, je zomaar 100 euro kwijt bent. En dat zonder drankjes. Heb nu totaal 52 euro betaald voor 2 pers. buffet en drankjes. Echt bizar! Nou, dat was het wel weer zo een beetje.. Morgen meer! XXXX (mis jullie!)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Denise,
Klint allemaal wel oke daar....kan me voorstellen dat je het af en toe zat bent!! maar nog heel even... Heel veel plezier met je moeder volgende week!! Groetjes Claudia G.

Anoniem zei

hoi lieverd het klinkt inderdaad nog steeds geweldig maar......vind het ook wel fijn dat je iedereen mist dat betekent dat je (nog)niet zal gaan emigreren dus mis ons maar nou ik zie je in ieder geval gauw ik wrijf het er bij iedereen nog even lekker in kus mam

Anoniem zei

He Denise ga voor die spin he. Was een goed idee om ze allemaal eens in te zetten. Misschien gaat switch TS wel. Die doe je ook zo aan de kabel. Nou ik hoop voor je dat ie lukt. Veerplezier nog daar en tot snel.

Kus vanuit Best
PJ J en S