maandag, november 21, 2005

Humz...:-S

Nou, vandaag weer die klote wind dus weer geen boarden. Word er schijt mongool van. Lijkt alsof ik hier een beetje voor lucht zit. Abel en ik hebben onze reis naar Singapore verlengd, zodat we nog een beetje goede board tijd hebben. Verder dus weinig bijzonderheden. Zit nu weer in Pattaya om een beetje te internetten enzo.. We gaan zo naar een 1 of andere schoonheidssalon. Je moet wat he.. Nou, heb morgen wat meer tijd en hoop dan een wat leuker stukje te kunnen schrijven.. We hebben gewoon behoorlijk de balen dat er zo weinig te boarden valt. Is gewoon erg vervelend als je hier komt om te boarden. Vervelen kan ik me thuis ook wel! Maar goed, gewoon even een minpuntje nu.. Komt wel weer goed. Ik heb erg veel zin in Singapore en Koh Chang. We gaan op olifanten rijden enzo.. Das toch wel heel erg spannend! Nou, spreek jullie morgen weer...xxxxx

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Lullig van die wind, zal je net zien, geduld is een schone zaak, zeggen ze!!!!!! maak je maar niet te druk, alles komt goed, positief blijven hoe moeilijk het ook is oke???? xxxx birgitt xxxxx

Anoniem zei

hi denise
wat jammer van de wind .goed dat je toch nog naar singapore gaat ik hoop dat het weer daar beter is. het weer is in ausrtalia ook niet goed wij zitten ook met koude dagen en is vreemd voor deze tijd van het jaar. ik hoop dat je toch nog tijd heb om die 360 te doen. groetjes MARINA XXXXXXXX

Anoniem zei

Hoi Denise
Fijn dat je moeder komt kunnen jullie er samen op uit trekken zorg je dat ze niet te bruin terug komt. Leuk dat je het verder naar je zin hebt jammer van de wind maar die gaat vast ook wel weer liggen. Liefs Jacqueline