woensdag, november 02, 2005

Kinga..

Toch nog even tijd gevonden om een klein berichtje neer te zetten. Heb gister weer contact gehad met een vriendinnetje van mij uit Hongarije. Zij is ook een wakeboardster en op de wedstrijden hebben we altijd de grootste lol en er is geen rivaliteit te bekennen! Ze heeft een hoop meegemaakt de laatste tijd en ben blij haar weer even gesproken te hebben!! Heb vandaag ook even wat reisgidsen gehaald van Thailand. Kan ik een beetje in de stemming komen:-) Het is toch wel fijn dat ik ergens heen ga waar het strand wit is en de zee blauw! (Zal aan jullie denken) Heb ook zo een boekje gehaald waar je de bezienswaardigheden in terug kan vinden en wat je bijvoorbeeld vooral wél, en vooral niet moet doen! Altijd handig om te weten! Verder moet ik morgen stage lopen bij de Nederlandse Waterskibond. Ook wel weer leuk! Nou, ik ga maar weer voetbal kijken! Ow ja, nog 2 fotootjes van mij en Kinga (vriendin uit Hongarije)

Geen opmerkingen: