donderdag, november 03, 2005

Leuk daggie!

Vanmorgen een beetje bijtijds opgestaan, want ik moest om half 10 bij de N.W.B. zijn. Het is maar goed dat ik kwart over 8 ben weggegaan, want het was nou niet bepaald rustig op de weg! Echt een ramp gewoon! Maar ja, ik was stipt om half 10 binnen en voor ik het wist was het half 4. Super leuk en druk dagje gehad op kantoor dus:-) Ik kreeg rond 2 uur een telefoontje van mijn moeder dat ik 1 van de 3 genomineerden ben voor de A.A.P award. Dat staat voor Award Almere Promotion. Ik ben genomineerd met Ali B. en David van Gennep (directeur Stichting Aap). Wel een hele eer dus! Het is jammer dat ik er 17 november niet bij kan zijn, maar de award gaat waarschijnlijk toch wel naar Ali B. En terecht hoor! Verder weinig nieuws! Kreeg net wel een leuke foto van Daniel Fetz. Is een boarder uit Oostenrijk en hij zal ook in Thailand zijn in de tijd dat ik er ben! Zal de foto er even bijzetten! Morgen een Engelse test op school om 9 uur. Moet ook gebeuren!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

succes met je engels toets morgen! xx mandy

Anoniem zei

zodat je weet dat ik het allemaal aan het volgen ben even een berichtje. heel veel succes met alles wat je doet. nog bedankt voor je e-mail. groetjes uit aussieland MARINA xxoo

Anoniem zei

Heey Denise!

Alvast veel plezier en succes in Thailand!

Liefs,
Anneleen

Anoniem zei

hee lief niezje, even een berichtje van je nichtje! leuk om je belevenissen allemaal te lezen, kijk elke dag wel eventjes of je er wat op heb gezet! nou bobbie hoop dat je engels goed is gegaan en ik spreek je snel..

luv you
xxxxxxxx cindy