donderdag, december 22, 2005

22-12..

Nou, we kunnen wel weer merken dat de feestdagen voor de deur staan. Het was dan ook erg naief om te denken dat je wel even een dagcrempje kon halen bij de Douglas.. LAAT MAAR! Nou, de sportverkiezingen hebben weer goed gedaan aan de publiciteit van het wakeboarden. 2 Keer op de voorpagina van de krant en ik heb een artikel in de Trouw. Ben gister even langs geweest op school en merk toch wel aan mezelf dat ik het enorm mis. Regelmaat, huiswerk, klasgenoten etc. Probeer dus maar zoveel mogelijk op te pikken om de tijd tot het nieuwe seizoen een beetje te doden. Nou, verders weer weinig eigenlijk.. Heb erg veel zin in de kerst enzo! Hoop dat het nog wel gaat sneeuwen ofzo.. Zo de foto's van Thailand inplakken en een beetje huiswerk maken! Volgende keer meer..XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Goed om je weer te zien pop! Jij al aan de dagcreme? Moet ik me zorgen gaan maken? Xx

Anoniem zei

HALLO DENISE
IK WENS JE EEN FIJNE KERST EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR EN OOK AAN JE VADER EN MOEDER. WIJ HEBBEN OP HET MOMENT 38 GRADEN EN HET WORDT PAS KOELER OP 2de KERSTDAG ZO ALS JE DIE SNEEUW KRIJGT STUUR WAT OP NAAR AUSTRALIA. IK WENS JE VEEL GELUK IN 2006 AL HOEWEL 2005 TOCH EEN TOP JAAR VOOR JE WAS. HEEL VEEL GROETJES EN KUSJES VAN MARINA, JOE, JONATHAN EN MATTHEW. XXXXXXXXXXXXXXXOOOOOOOOOOOOOOOOOO