dinsdag, december 20, 2005

Sportverkiezingen..20-12

Goedemorgen allemaal! Nou, heb heerlijk geslapen en dat is natuurlijk geen verrassing als je als Sportvrouw van Almere in je bed mag stappen. Duizenden gedachten schoten door mijn hoofd. Heb weer zoveel mensen gezien en gesproken die ik zo lang niet gezien heb. Heeft me heel erg goed gedaan. Het was echt geweldig om mijn oude mentor weer te zien. Deed me erg goed. Moet zeggen dat ik eindelijk weer heerlijk in mn vel zit, want heb echt alles in Thailand op een rijtje kunnen zetten. Kan eindelijk weer langer slapen dan 7 uur bijvoorbeeld. Puur omdat ik me nu kan omdraaien zonder dat ik denk: 'moet dit doen, moet dat doen'. Heerlijk echt! Nou, ga nu nog een beetje aan mijn stage werken en straks naar een vriend van me die ik al tijden niet gezien heb. Tot morgen! XXX

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Super man!!!!!!
Gefeliciteerd

Pieter jans en Sam

Anoniem zei

YEAHHHHHHHHHHHHHHHHH, YOUR THE BEST, BETTER THAN THE REST!!!!!!, EN ZO IS HET MAAR NET, GEFELICITEERD SNIES, KUS BIRGITT EN CINDY XXXXXXXXXXX

Anoniem zei

HI DENISE
GEFELICITEERD JE HEB HET ECHT VERDIENT . WIJ ZIJN HEEL TROTS OP JE . GROETJES MARINA XXXXXXXX

Anoniem zei

hey denise!
super gefeliciteerd met je titel sportvrouw van Almere!!! echt heel goed hoor, en dat met die michaela erbij... waanzinnig!
groetjes, ingrid

Anoniem zei

Denise, GEFELICITEERD MET JE TITEL!!!! Echt TOP!!! Groetjes Claudia G

Anoniem zei

Heey Denise! Gefeliciteerd zeg!

Liefs,
Anneleen