dinsdag, december 13, 2005

Laatste daagjes..

Weer in Pattaya beland. Had de laatste 2 daagjes niet echt de mogelijkheid om op internet te gaan, want ik zat weer in dok krai.. We zijn de 12e weggegaan uit Koh Chang en toen meteen doorgereden naar Dok Krai. Mama wilde dat nog even zien en ik moest mijn spullen nog ophalen en even babbelen met de eigenaar van het hotel. Leuke plannetjes voor februari dus ben benieuwd. Zal in ieder geval niet lang in Nederland zitten.. Nou, verder weinig nieuws.. We zijn nu nog even aan het afkicken in Pattaya en ik ben erg aan het genieten van mijn laatste massages hier.. Gelukkig heb ik in Nederland Lida weer!! Uhm, morgen om 6 uur 's avonds de taxi in en 23.30 gaan we de lucht in. Ben donderdag 5.35 weer in Nederland. Nou, morgen even wat meer, want dit toetsenbord is kut! XXXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hey denise en monique
ik wens jullie een goede reis terug naar nederland hoop vlug weer wat van jullie te horen als je thuis bent . marina xxxxx

Anoniem zei

Hoi meiden
Ik wilde jullie ook een prettige terugreis wensen, en ik zie jullie in Nederland wel weer. Kus Jacje

Anoniem zei

hehe eindelijk weer naar huis! ik heb je zo gemist.. goede reis!sms me als je geland bent mo! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx birgitt en cindy