zaterdag, december 10, 2005

Elephant trek..

Vandaag de ochtend doorgebracht op de rug van een olifant. Dat is weer eens wat anders dan de peugeot 206. Dit was echt vreselijk leuk en super apart. Wat mij het meest heeft verbaasd, is dat ik mijn moeder mee heb gekregen. Die is al helemaal niks gewend dus die had ik van zijn leven nooit op die olifant zien stappen. Wat zijn die beesten giant zeg. Nadat we een uur hadden gezeten, ging de olifant even drinken in een riviertje uit de bergen. Erg mooi om te zien. Toch heb ik er een apart gevoel over, want die beeste horen eigenlijk in het wild.. Maar goed, we konden de verleiding niet weerstaan! Verder hebben we lekker gezwommen en we zitten nu op het white sand beach. Dat is het stuk strand dat 8 km verderop ligt. Hier zijn veel meer toeristen, maar ook super leuk om even doorheen te wandelen. Morgen laatste dagje hier en dan hebben we niet zo heel veel op de planning staan. We willen even naar een pedicure ofzo en ik wil nog even een brommert huren om het eiland te zien. Kijken of ik mama mee krijg. Maandagochtend gaan we naar Dok Krai. Wel even leuk om die Belgen daar weer te zien en na Dok Krai weer naar Pattaya en dan................... weer terug naar mijn eigen bed en kussen. Kan best wel een beetje verlangen naar thuis. Eindelijk weer naar bed kunnen gaan zonder dat ik eerst op muggenjacht hoef.. Nou, tot morgen! XXX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

WONDEREN ZIJN DE WERELD NOG NIET UIT MET JULLIE, WAT ZULLEN JE GELACHEN HEBBEN, JAMMER DAT WE NIET EVEN OM EEN HOEKJE KONDEN KIJKEN....... KUS BIRGITT EN CINDY XXXX

Anoniem zei

IK BEN HEEL TROTS OP MIJN KLEINE ZUSJE DIE OP EEN OLIFANT HEEFT GEZETEN. ZO TE HOREN HEB JE EEN FANTASTIESE TIJD EN HET IS ZEKER EEN ANDERE VAKANTIE DAN DAT JE GEWENT BENT. BEDANKT VOOR DE E-MAIL EN IK WENS JULLIE ALLE TWEE EEN GOEDE REIS TERUG NAAR KOUD NEDERLAND MARINA XXXXX

Anoniem zei

hey denise,

wat een avontuur! leuk om samen met je moeder mee te maken! geniet nog even lekker van die temperatuur daar - hier is het saai, mistig en koud. kan me goed voorstellen dat je naar je eigen bedje verlangt, hoor. goeie reis naar huis! groetjes, ingrid en de rest

Anoniem zei

Hey Denise ,

lees je log met veel plezier ! Geniet er lekker van saampjes met je moeder ...
Wanneer ben je weer hier ? Je gaat het nieuwjaarsboarden toch niet missen he ? Klein verschil tussen daar en hier wat watertemperatuur betreft toch ? Hahahahaha ...

KnuffelZ, Rick .

Anoniem zei

HOI MEIDEN
Wat heerlijk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, olifant rijden nou moon dat had je nooit gedacht denk ik.Het is zalig om die verhalen te lezen je moet collums gaan schrijven Denise dat kan je goed en het is ook fijn om te lezen je hebt het in je vingers en je moeder in 1 vinger.
Kus Jacje