dinsdag, december 06, 2005

Pattaya..

Daar was ik weer. Nu inclusief moeders. Eindelijk is ze er.. We zijn nu echt vakantie aan het vieren zonder wakeboard enzo.. Ff wennen voor mij, maar het is heerlijk om niks te moeten. We liggen lekker bij het zwembad, laten ons masseren en gaan lekker uit eten. Helemaal goed dus. Mijn moeder moet behoorlijk wennen aan de cultuur hier. In Pattaya zie je toch allemaal oude mannen met jonge Thaise meiden zonder eigenwaarde en dat is een behoorlijk vervelend gezicht. Helemaal als je daar constant op gaat letten. In Koh Chang is dat gelukkig niet, dus dan heeft ze er daar niet zo veel last van. Nou, verder eigenlijk weinig nieuws. We hopen dat de zon wat meer gaat schijnen. Het is wel erg warm gelukkig. Morgen gaan we ons laten verwennen in de spa van het hotel. Allemaal verwennerij dus! Morgen meer.. XXX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

MAG IK OOK KOMEN????? NEE HOOR GRAPJE, BEN BLIJ DAT JULLIE HET ZO NAAR JULLIE ZIN HEBBEN, ZIJN DIE MASSAGE LEKKER????? HAVE A NICE TIME.........TOT VOLGENDE WEEK, KUS BIRGITT EN CINDY (MIS YOU)

Anoniem zei

hey denise en monique

ben blij dat je goed bent aangekomen . bedankt voor je e-mail. jullie tweeen een hele fijne vakantie toegewenst en geniet maar om even koninginnetje te spelen . heel veel groetjes en kusjes van MARINA XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Anoniem zei

heey denise
hier andre
gister met peter nog geprobeerd antwoord te geven peter en ik zijn het er over eens dat je weinig hebt aan je leven heb op deze manier met al die leuke reisjes hoor dat je volgende week weer terug ben we belle je wel
xxxjes
peter nathalie andre mona mike en sammy-jo

Anoniem zei

heey denise
hier andre
gister met peter nog geprobeerd antwoord te geven peter en ik zijn het er over eens dat je weinig hebt aan je leven heb op deze manier met al die leuke reisjes hoor dat je volgende week weer terug ben we belle je wel
xxxjes
peter nathalie andre mona mike en sammy-jo

Anoniem zei

He meiden

hier Ron ik hoop dat jullie het naar je zin hebben geniet ervan en kom uitgerust terug. Ik heb de kerstboom nog niet opgetuigd want sinterklaas is net weg. Te druk .

Kusjes Ronnie