donderdag, december 08, 2005

Koh Chang.. 2nd part!

En toen zat ik weer in Koh Chang. Het is nu nog beter, want er zijn nauwelijks meer mensen in het resort. We zijn vanmorgen om half 11 vertrokken uit Pattaya en kwamen ongeveer kwart voor 3 aan in Koh Chang. We werden toen in een 1 of andere taxi gegooid en normaal gesproken is vol, vol, maar bij deze mevrouw kwam 'vol' niet echt voor in haar woordenboek. Het is een behoorlijk avontuur om met een Thaise soort taxi incl. 12 personen een berg op te rijden die minstens een hoek heeft van 30 graden. We moesten bijna duwen. Maar goed, dat hebben we dan ook maar weer meegemaakt! We hebben net even heerlijk gegeten en zitten nu dus weer in 1 van de internetcafe's. (wat een genot trouwens om mijn moeder met 1 vinger te zien typen. Ik zit hier waarschijnlijk nog wel een uur!!!) Mama is erg tevreden met het huisje en uitzicht. Kon me ook niet anders voorstellen, want het is geweldig hier.. Ik ga overmorgen met mama op olifanten rijden. Dat wordt ook wel een adventure! Echt kicken! Zal nog wat mooie foto's maken. Alleen jammer dat ik die niet op de site kan zetten, want de computers laten dat niet echt toe. Nou, voor de rest weinig nieuws. We zitten hier tot maandag en dan gaan we een dagje naar Dok Krai, zodat mama even kan zien waar ik het grootste deel van mijn 'Thailand avontuur' heb doorgebracht. Nog een weekje en dan ben ik weer lekker thuis. Zie er erg naar uit. Het reizen is geweldig, maar 9 van de 10 keer is thuiskomen nog veel en veel leuker.. Ow ja, by the way... Ik ben genomineerd voor sportvrouw van Almere, dus als je de 19e niks te doen hebt, moet je maar even langskomen in het Metropole in Almere. Toegang is gratis! Spreek jullie morgen weer..xxxx

4 opmerkingen:

Anoniem zei

nou van je dochter moet je het hebben he maar goed ik typ met een vinger so what alles op zijn thais dus lekker rustig aan ik vergeef haar wel want ze laat me echt de mooiste plekken zien die ik me maar kan bedenken nou allemaal vanuit thailand dikke kussen en tot gauw ron dit gaan wij ook nog een keer doen hoor luv you xxxx

Anoniem zei

Ha meiden ! Nou Monique trek je er maar niks van aan ik type al jaren met 2 vingers en gaat ook goed. Geniet er lekker van!En blijf er opzitten he...(die Olifant)
Gr Remy

Anoniem zei

NEEEEEEE MONIQUE EN EEN OLIFANT, DAT GAAT NOOIT GOED SAMEN!!!!!! DENISE HOU HAAR IN DE GATEN HA HA HA, VEEL PLEZIER, BEN BENIEUWD NAAR JULLIE VERHALEN, KUS BIRGITT EN CINDY XXXXXX

Anoniem zei

HI DENISE EN MONIQUE
DIT MOET IK OP EEN FOTO ZIEN WANT ANDERS GELOOF IK HET NIET . MONQUE OP EEN OLIFANT HET IS NIET TE GELOVEN . IK BEN BLIJ DAT JE E-MAILS STUURT WANT ZO BLIJVEN WE LEKKER OP DE HOOGTE AL DOE JE HET MET 1 FINGER . KUSJES MARINA XXXX