donderdag, januari 12, 2006

Speciaal voor Mona...

Nou, heb weer wat te vertellen.......... Ben gister bij Erica Terpstra op de koffie geweest, want Shira en ik hebben haar geinterviewd. Het was een super leuke middag en heb weer veel nieuwe inzichten kunnen krijgen wat betreft topsport! Een erg leerzame ervaring weer en dat heb ik dan ook maar weer meegemaakt:-) Ze vertelde me dat het handig zou zijn als ik mijn ervaring op het water kan omzetten in goed prestaties op de sneeuw, zodat ik mee kan doen aan de Olympische Spelen over 4 jaar. Ze zette me wel aan het denken, maar of dat nou precies is wat ik wil............. daar heb ik nog even wat bedenktijd voor nodig! Neemt niet weg dat ik het heel erg waardeer dat ze zo meedenkt. En ze is dus in het 'echt' ook heel leuk. Iedereen zegt altijd dat ze een super leuk mens is, maar ik heb het echt mogen ervaren en dat is echt iets geweldig moois!!! Nou, vandaag stage gelopen bij de bond en moet zeggen dat het weer erg leuk was! Morgen even een babbeltje maken bij Red Bull en dan ga ik beslissen waar ik heen ga voor mijn trainingen in het buitenland!!! Later meer...XXXXXXXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Heel gaaf man. Ik ben jaloers. Wil haar ook al heel lang eens een keer ontmoeten. Groetjes Jans