maandag, januari 09, 2006

World Cup

Nou, het is even een tijdje stil geweest, omdat ik niet zo heel veel te vertellen had. Eigenlijk nog steeds niet. Het leven van een wakeboarder in de winter is BORING! Heb net de wedstrijdkalender gekregen voor alle world cups dit jaar. Ik ga hoogst waarschijnlijk naar Qatar op 22 en 23 april. Dan is de volgende in Parijs op 16, 17 en 18 juni. Dan moet ik meteen door naar Bejing (China). Die is namelijk op 22 en 23 juni! In september of oktober is de laatste in Singapore. Best druk dus! Nou goed, als ik weer meer te vertellen heb, zie je me wel weer verschijnen! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

hi denise

ik heb je Boarder Magazine gestuurt uit australie . het heeft wat over singapore gezegt en het zegt ook een beetje wat er gaande is hier Down Under . ik hoop dat je er wat aan hebt. laat me even weten als het aan gekomen is . marina xxxxoooo

Anoniem zei

Klinkt goed zo'n wedstrijdkalender. Wordt wel veel vliegen zie ik. Slim dat je nu al met de planning van je seizoen bezig bent. Plan jezelf nie te vol he. Het moet leuk blijven.

Succes en dikke kus
PJ J en S