zaterdag, maart 11, 2006

11-3..

Pff... 9.30 het water al op. Gelukkig ben ik vroeg gegaan, want toen ik klaar was, sloeg het weer om. Switch mexican roll weer geland en even wat aan de whirley gesleuteld, maar blijft lastig. Probeer verder mijn scarecrows, crowmobe klaar te maken. Ff kijken wat me het beste ligt! Vandaag dus wel mooi even de tijd om wat te gaan bekijken van de stad vanwege het weer. Ik kan eigenlijk maar tot 1 conclusie komen....... Het is net Almere, maar dan in het groot. Overal waar je kijkt staan kranen! Niet normaal. Ik kom over 3 jaar nog wel is terug als het af is! Verder is hier de week weer begonnen! Het is hier namelijk weekend op donderdag en vrijdag. Ook best apart! Verder nog even een fotootje van mij en David voor het Burj al Arab! Verder geen nieuws. Morgen weer boarden en maandag de fotoshoot! Ow, Lida????? Als ik je kon laten overkomen, had ik het gedaan. Massage kan nu geen kwaad! Later meer..XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hey Denise, En wat is het geworden een whirly of een crowmobe ? ik zit hier bij de fam kroon achter de pc.. het sneeuwt als een gek joh.. we worden allemaal chagerijnig van die zon die we bij jou zien.. ! hee maar nog veel plezier van mij (ricky) en fam kroon en drie dikke zoenen (K)