vrijdag, maart 10, 2006

10-3..

Aloha!! Veel groetjes uit een snikheet Dubai! En dat is geen klacht hoor. Heerlijk echt! Begin al aardig aan te branden:-) Op de planning stond dat ik om 13.00 het water op kon. Het is uiteindelijk 16.30 geworden. Irritant.. Had verwacht dat mijn run dus helemaal zou uitdraaien op niks, maar integendeel! Langzaam stapjes naar een whirley en crowmobe aan het maken. Kijken of dat beter lukt dan die schijt-spin! Word er echt doodziek van namelijk. Pff, nog maar 9 daagjes en dan zit ik alweer in het koude Nederland. De tijd vliegt hier echt! Het is wel fijn om te weten dat ik niet zo lang in Nederland ben, want ga ongeveer 1,5 week later alweer naar Spanje. Genoeg leuke dingetjes in het vooruitzicht dus! Later meer...XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

goetentagg

Ja op de foto maak ik wel uit dat je goed verkleurd..Grrr Hier weer sneeuw nu.
komt die schijtspin :D niet in dubai dan komt tie wel in spanje, ja toch !

Greetz

Mattie-B