donderdag, maart 16, 2006

16-3..

Pompiedom.. Nou, was vandaag weer een erg gemiddeld dagje. Niet te vroeg opstaan, ontbijten, rustig naar de boatshow, boarden, even chillen in de boot, lunchen, boatshow openen en nu weer chillen. Betekent dus internetten en wakeboard dvd's kijken. Super windy vandaag alleen. Zo zal het morgen ook zijn dus das nie echt super. Demo gaat ook niet door vandaag. Maar ja, niks aan te doen! We hebben gister echt super foto's kunnen schieten en daar ben ik best blij mee. Foto's met Burj Al Arab op achtergrond enzo:-) Heb er 1 geupload.. Uhm, verder ja.. Het zit er nu echt bijna op. Ben blij als ik weer naar huis mag. Weer een beetje in m'n eigen omgeving zijn! Zal wel ff wennen zijn.. Betekent namelijk lang pak.. Weet niet eens meer hoe die eruit ziet:-) Pff, hoop dat ik hier zo kan aftaaien. Wordt lekker dvd avondje vanavond. Vind het wel best zo! Nou, mijn batterij is bijna leeg dus morgen weer meer! XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vette foto !!

Anoniem zei

Gave foto, maken we maar een pink-page in W&WM nr. 2! Special for Denise.
xxx
Shira

Anoniem zei

Gave foto,nou wat betreft dat lange pak heb je gelijk voeg er ook DIK aantoe !!! Ik ga zo m'n nieuwe pak halen hoop datie past
Gr Remy

Anoniem zei

Damn what a life.... Hier twee dagen zon en nog maar 3 graden !!!
Vandaag alweer bewolking en het kan maandag ook weer gaan sneeuwen, dus be prepared.

En ben het met Shira eens, een speciale pink Denis page !!

Groetjes
Maike