vrijdag, maart 17, 2006

17-3..

Het is een board-vrij dagje vandaag. Het is ongeveer windkracht tien (!!!) en ik denk dat de boatshow straks in Abu Dhabi staat! Niet normaal hier. Nog even en ik heb een x-star in m'n nek:-) Hoop dat de wind morgen wat minder is. Hij zou rond 4 uur afnemen dus dan kan ik misschien nog even boarden voordat ik wegga. Vanavond gaan we met z'n allen een happie eten enzo. Soort van afsluiter voor mij. Ga zaterdagavond niet veel doen, want moet om 6.45 op het vliegveld zijn. Vandaag zijn de ouders van Tom weer thuis gekomen. Super leuke mensen. Klein souvenirtje gehad uit Thailand terwijl ze me niet eens kennen! Nou, ik ga mijn stukje even niet te lang maken, want m'n laptop waait steeds dicht:-) XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

x-star in m'n nek? Kijk, daar wil ik nou wel eens een foto van zien...???

Anoniem zei

o, sorry, vorige comment van mij (Leo) en ook nog groetjes natuurlijk...