zondag, maart 19, 2006

19-3..Weer thuis!

He-he.. Dat was me het reisje wel. Overdag reizen is toch niet helemaal super. Als je 's nachts vliegt kan je toch slapen en dan gaat de tijd een stuk sneller. De vlucht van Dubai naar Milaan was dus best saai. Ben maar gaan slapen uit verveling, maar blijft moeilijk als je niet echt moe bent. Ben inmiddels 20 uur wakker, maar wil nog even opblijven, want anders lig ik morgenochtend om 6 uur wakker en das ook niet alles. Uhm, nadat ik thuis ben gekomen, ben ik meteen naar de dokter gegaan voor m'n knie. Vrijwel zeker dat het mijn bandje is. Geen vocht of whatever. Goed opgerekt. Fysio dus! Nu even schaatsen kijken en dan zo lekker naar bed! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Welkom thuis, was leuk om je saaie leventje in Dubai te volgen. ;-) Rij je deze week even langs in Hilversum? Wellicht dinsdag even buurten op de trampoline-cursus?

Ik hoor je wel.

Flo.