zaterdag, maart 18, 2006

18-3..

Nog een paar uur en dan zit het erop. Het was me het dagje wel zeg! Vanmorgen op het gemak naar de club gereden en ben rond 1 uur gaan boarden. Lekker om plezier te hebben.. Het ging super lekker en wilde een halfcab roll proberen. Had ik beter niet kunnen doen. Loop nu met een gefuckte knie. Ben er best ziek van. Letterlijk en figuurlijk. Doet echt stinkende pijn! Ik houd mezelf maar gewoon voor dat alles met een rede gebeurt he! Daarna weer naar die geweldige boatshow gereden, want David moest de demo doen. En ja, het was super mooi water enzo! Vet balen dus, want ik zat gewoon netjes aan de kant. Na ongeveer een uur kregen we storm over onze donder. En als je dan in een omgeving zit met grote hoeveelheid zand, krijg je zandstormen! Bah Bah Bah! Het zit echt overal! Maar goed, heb ik ook weer meegemaakt! Zometeen vis BBQ! Jummie:-) Hopen dat m'n knie morgen beter is en ik zit om 8.45 in het vliegtuig! Heading home again... Nou, spreek jullie allemaal weer als ik in NL ben en vond het super dat jullie mijn vrij eenzijdige leventje in Dubai gevolgd hebben! See you in a bit! XXXX

Geen opmerkingen: