donderdag, maart 02, 2006

2-3..

Gisteravond half 2 geworden. Helemaal gebroken dus, want zat om half 10 alweer in de auto naar de club. Alleen jammer dat ik daar een X-star op de trailer aantrof. Dat kon geen goed teken zijn.... En het bleek dus ook ellende te zijn. Het onderdeel komt zondag pas binnen dus voor maandag sta ik niet achter de X-star. Ff wachten dus... Gelukkig hebben ze nog een pro star liggen en als we die een beetje volladen, hebben we ook wel een goede golf. Heb voor mijn 360 toch niet zo een hoge golf nodig dus dat scheelt weer.. Verder is het bloedje heet vandaag. Kom net achter de pro star vandaan en zijn weer bij het begin begonnen met de 360. Ook rijd ik nu zonder vinnen. Is echt een stuk beter!! Voor spins ook wat makkelijker en grijp alles aan wat me evt zou kunnen helpen. Ook zijn we weer bezig met de slider, want die is stuk.. Als dat ding erin ligt, is achter een pro star hangen ook niet zo een ramp! Nou, verder weinig nieuws.. Ben vanavond zeker online en zal dan nog wel wat laten weten! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heaaa ! denise,

Ik laat ook maar wat achter. Hoe ver zijn jullie met de slider ? psies wat je zegt achter een pro star hangen is nog lang niet zo slecht als aan een lier van 50 mtr hehe maar ik denk elke dag aan je 360 en ook wel aan jou hoor :P he maar nog veel plezier daar en tot over een paar weken !

-XXX- Ricky

Anoniem zei

hey denise,
het gaat nu zeker goed komen met die 360! ik voel het gewoon!
en zelfs als dat niet lukt, hier mis je niks, met al die sneeuw. wij worden langzamerhand echt gek hiervan - we willen het water op!!!
dus geniet jij maar en houd ons op de hoogte, dan genieten wij stilletjes een beetje mee!
groetjes, ingrid