vrijdag, maart 03, 2006

3-3

Was ik weer..... Nou, vandaag niet veel bijzonders beleefd. Erg veel wind en voel me niet lekker. Pijn in mn luchtwegen enzo. Beetje jammer, maar daar kom ik ook wel weer overheen. Vandaag even 1 klein 360 setje gedaan en voor de rest eigenlijk niets.. Ben naar de Emirates Mall geweest. Super groot winkelcentrum. Echt te vet gewoon! Ook ben ik even op het strand geweest. Dit water was gewoon nog blauwer dan Thailand!

Nu weer lekker thuis en wil echt vanavond vroeg naar bed gaan. Lukt moeilijk om al vroeg te gaan slapen, dus moet maar weer wat melatonine in! Nu maar even hopen dat de wind morgen minder is. Is toch lekkerder! Uhm...... Verder niks meer eigenlijk!XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise;

Je eindigt met verder niks meer eigenlijk, met andere woorden (mijn interpretatie) beetje saai. Het klinkt als vakantie even een 360 dingetje doen, ik neem aan dat het met wakeboarden heeft te maken, daarna allerlei leuke dingen. Dingen waar normale stervelingen gewoon een heel jaar voor moeten werken omdat te kunnen ervaren. En dan nog in behoorlijk afgezwakte vorm meestal...Ik kan het wel plaatsen hoor, Frans zou zeggen alles is relatief en dat is in dit geval ook zo. Bovendien weet ik bijna wel zeker dat je er van geniet, denk in ieder geval aan jezelf (gezondheid). Ik wens je een fijn weekend en ga binnenkort weer iets van je lezen. Groeten Tijmen.