zaterdag, maart 04, 2006

4-3.. 2nd part

Daar ben ik weer.. Vannacht dus een beetje kutje geslapen, want m'n neus zat dicht enzo en was wat koortsig.. Ben even naar de apotheek geweest voor wat medicijnen en het moet op die manier wel weer goedkomen! Vandaag heel ff met die 360 bezig geweest, maar ben daarna overgegaan op een blindside 180. Zit denk ik wat meer toekomst in :-) Morgen even kijken of een switch 360 wat is. Voelt in m'n hoofd logischer. Of dat betrouwbaar is weet ik niet, maar daar kom ik ook snel genoeg achter! Ff denken...... Vandaag het Burj al Arab van dichtbij gezien. Echt een super mooi hotel gewoon! De baas van de wakeboardschool waar ik nu voor rijd, heeft daar 2 nachten in geslapen. 10.000 Dollar voor een nacht. Geloof je toch niet?!?!?! Ow ja, je kan daar ook pizza's eten voor 40 euro. Uhm, de onderdelen voor de x-star komen morgen binnen als het goed is. Als we mazzel hebben komen ze met Fed Ex, als we minder geluk hebben komen ze per kameel. Dan duurt het een weekje langer.. Zou prettig zijn als ik morgen weer achter de x-star kan hangen, want dan kan ik ook even aan de slag met m'n raley enzo. Dus genoeg werk aan de winkel!!!! Al moet ik zeggen dat een wakeboardtraining behoorlijk afwijkt van een atletiektraining. (om even in te haken op Tijmen z'n stukje) Dat is misschien maar goed ook.. Dit is pas leven namelijk. Beetje in de boot hangen met 28 graden, dan een beetje boarden, dan weer een beetje in de boot hangen. Nou ja, genoeg stof om jullie jaloers te maken, maar zal dat wel even laten, want moet ook weer een keer naar huis! Gelukkig maar hoor, want het mag hier nog zo fijn zijn, there's no place better then home! Mis bepaalde koppies toch wel! Neemt niet weg dat ik elke seconde geniet van Dubai. Dit nemen ze me nooit meer af! Later meer.. XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

WE HOPEN DAT JE JE SNEL WEER BETER VOELT, MET AL DIE ZON BEN JE ER WEER SNEL BOVENOP!!! KUS BIRGITT EN CINDY XXX

Anoniem zei

Tja zondag he 11.00 en de hagel/sneeuw kletterd op de ramen...kortom "beam me up Scottie". Je verkoudheid zal daar echt wel snel weg zijn. Die foto's met dat blauwe water en badpak hoeft echt niet hoor, we kunnen ons zo ook wel een beeld vormen. Hopenlijk lukt de 360 vandaag en komen de onderdelen voor de juiste boot toch met de Fed Ex. Nog veel succes met trainen, en je weet het kamelen met slechte adem gebruik de mint spray.

Marco, Karen and jawel Nattie bitchie

Anoniem zei

Hey Denise! Ik heb 'tzelfde wakeboard in Amerika gekocht! Ben er alleen nog niet 't water mee opgeweest! Hoe bevalt ie?

Liefs, Anneleen
www.anneleengoesusa.tk