zondag, maart 05, 2006

5-3

Daar was ik weer.. Vandaag eigenlijk niet zoveel spannends gebeurd. Begin me steeds slechter te voelen en hoop eigenlijk dat het vandaag zijn hoogtepunt bereikt heeft. Kon de lunch vanmiddag maar net binnenhouden! Heb vanmorgen niet lang op het water gestaan. Zat pap in m'n benen dus ben er maar snel mee opgehouden. Vanmiddag wilde ik eigenlijk even overslaan, maar de hitte en het gladde water hebben me toch op het water gekregen. Tegen beter weten in natuurlijk.. Ben nu weer lekker thuis en we gaan zo eten. Niet te laat m'n mandje in en dan hoop ik dat er morgen weer een stijgende lijn in m'n gezondheid zit! Later meer... XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hmmm Niet leuk om te lezen dat je je zo slecht voelt. Beetje snotkop gaat wel maar echt ziek is nie leuk. Sterkte en snel beter worden.

Groetjes Pj J en S

Anoniem zei

Hallo lief,

Wat klote toch, dat je telkens zo brak bent! Zijn er eindelijk indeale omstandigheden, laat je lijf je in de steek. Hoop dat je vandaag bent opgeknapt en wel iets hebt kunnen doen.
Doe maar rustig aan, spreek je snel! XXX