donderdag, maart 09, 2006

9-3..

Ben bang dat de verhalen wat eenzijdig gaan worden, want maak echt elke dag zowat hetzelfde mee! Ff denken.. Heb een mail gekregen van RedBull.. Ik heb 14 maart een fotoshoot. Kwam mooi uit, want de Redbull Airrace is in Abu Dhabi dus de fotograven zijn hier dan al. Rond deze tijd is de boatshow in Dubai bezig, dus kunnen we mooie plaatjes schieten met het Burj al Arab op de achtergrond. Hoop dat het allemaal van de grond komt. Vandaag qua boarden even aan de gang gegaan met de rest van de inverts. Moet hier en daar nog wat bijgeschaafd worden en had geen zin in blind 180's en 360's. Morgen weer een dag! Uhm, zo even naar de supermarkt om wat te eten te halen en dan komt er later meer he! XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Denise even een berichtje van uit fuerteventura ,we staan op het punt van vertrekken naar een nat en guur nederland het was hier goed toeven lekker rustig ! Doe de groeten aan Monique en tot snel
Gr Remy en Astrid

Anoniem zei

HI DENISE
HET KAN MIJ NIET SCHELEN HOE EENZIJDIG HET ALLEMAAL IS IK BEN ZO BLIJ DAT IK OP DE HOOGTE KAN BLIJVEN MET ALLES WAT JE DOET. GROETJES UIT AUSTRALIE MARINA XXOO

Anoniem zei

Hey Denise !

Ik vind het ook niet eenzijdig, ik ben ook allang blij dat ik dan wat van je hoor, super kicke foto ook. Ik wou dat ik daaro naast je zat

-xxxx- Rickyy

Anoniem zei

Mooie foto Denise! Mag ik die gebruiken voor de volgende? Ben blij dat je het naar je zin hebt!
xxx Shira