zaterdag, april 15, 2006

15-4..Update

Lekker dagje geweest! Vanmorgen eerst even paasboodschappen gedaan met mijn moeder, want ook tevens de laatste keer is geweest. Waarom lopen er altijd zoveel gefuckte mensen rond in de supermarkt, zodra er feestdagen aanbreken. Wat een ellende zeg!! Daarna Karin even opgehaald in de stad, want er stond nog een boardsessie op de planning. Heerlijk om weer even te boarden en dat zelfs met die kou. Ik voelde na een korte tijd mijn voeten natuurlijk niet meer, dus moest iedere 3 rondjes even eraf om wat bloed aan mijn voeten te gunnen! Maakte het er niet minder leuk om. rond 15.15 naar huis gereden om wat te eten en daarna naar Lida om gemasseerd te worden. Was weer erg prettig:-) Weer fris en fruitig nu.. Morgen rondje Nederland. Moet eerst naar Valkenswaard om wat spullen op te halen en daarna naar Harderwijk om een board op te halen en dan word ik alweer aan het 'paasdiner' verwacht! Lekker gevuld dagje dus. Nou, ik ga Lotto Weekend Milionars kijken en dan lekker naar m'n korf! Wat kan je eigen bed toch lekker zijn.... Tot morgen..XXX

Geen opmerkingen: