zondag, april 16, 2006

16-4..

En de eerste paasdag zit er alweer bijna op. Al had ik nou niet echt het gevoel dat het pasen is. Heb vanmorgen gewoon mijn wekker gezet, want moest om 12 uur even in Valkenswaard zijn om mijn helm en lijn op te halen. Die zijn namelijk van Dubai naar Belgie gegaan en ik heb ze toch echt nodig in Qatar. Was even niet anders dus.. Na 3,5 uur sturen eindelijk weer thuis. Dit had natuurlijk veel sneller gekund als er geen zondagse paashazen op de weg hadden gereden. Maar ja, die zullen er altijd wel blijven. Daarna even naar 't Lido gereden. Ff lekker op het terras gezeten, want was super mooi weer. Uhm, en eigenlijk lig ik nu gewoon in bed. Ben alweer opgebrand! Morgen eieren zoeken bij Flo enzo en daarna even naar Loosdrecht om te boarden! Tot morgen!! XXX

Geen opmerkingen: