donderdag, april 20, 2006

20-4.. Update

Lig nu ff bij het zwembad met Dallas Friday en Louise Moore. Blijft raar hoor.. Maar goed, ik ga er maar aan wennen. Net training gehad. Was echt 3 keer poep gewoon. Sjonge jonge.. Stond erg veel wind en moet toegeven dat het zelfvertrouwen nu behoorlijk in m'n reet zit! Morgen gaat de wind wat liggen, dus hoop maar dat het beter gaat. Heb in ieder geval mijn doel wat bijgeschaafd.. Ga nu voor plek 3 in m'n heat al was Emily Copeland vandaag ook behoorlijk aan het kutten tijdens de training. Nou ja, whatever happens, happens.. Ik vind het wel goed allemaal. Raak er wel behoorlijk gemotiveerd van en dat is toch weer behoorlijk positief. Verder vandaag Kinga gesproken. Vriendinnetje uit Hongarije. Heeft me weer super goed gedaan en wil haar deze zomer zeker nog zien. Misschien ga ik daar wel heen om te trainen voor het WK kabel. Maar ja, dat zie ik wel als ik in NL ben! Laterss..XXX

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hai Denise, je hebt maandag toch met genoeg wind op Loosdrecht kunnen trainen!! hihihihi... kom op meid je kunt het !!
Je bent trouwens wel vrolijker in je verhaaltjes!! ...klint goed!!!

HEEL VEEL SUCSES!!!

Gr, C

Anoniem zei

gezellig voor je met die meiden, geniet!!!!! maandag weer naar huis!!!! kus beer en cin xxx

Anoniem zei

Heel veel succes Denise. Laat ze maar gewoon zien wat je kan.

Groetjes PJ J en S

Anoniem zei

hi denise
volg het allemaal wel . veel succes en ik ben blij te lezen dat je een goede tijd daar hebt. MARINA XXXXOOOO