donderdag, april 20, 2006

20-4..

Ik ben maar even beneden in de lobby gaan zitten, want al die wakeboardgasten kunnen natuurlijk super uitslapen en ik weer niet:-) Werd vanmorgen ook al wakker gebeld door Omroep Flevoland voor een interview, dus wilde Louise niet teveel uit haar schoonheidsslaapje halen! Eigenlijk weer heerlijk geslapen en zit nu aan een Arabisch koppie thee. De riders en shortboarders (dat zijn trickskiers alleen heeft de IWSF de naam veranderd) druppelen nu langzamerhand een beetje naar binnen. Dallas Friday is gister aangekomen. Heb haar eigenlijk niet meer gezien, want om 10 uur ging het licht echt uit! Ben super blij dat het tot nu toe goed gaat. Qua nieuwe contacten enzo! Ben snel opgenomen door de meiden en dat scheelt mij dus een hoop moeite. Ik ben al lekker vlug met dat soort dingen! Ohw, Daniel Watkins kwam net ff voorbij:-) Nou, verder officiele training vanmiddag. Zal daarna wel weer even laten weten hoe het gaat! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Heej Denise,
wou je ff veel suc6 wensen en lees/hoor/msn wel hoe het is gegaan !
Ik duim voor je !
Liefs Maike

Anoniem zei

Nou ziet er spannend uit voor je. We zullen je volgen deze dagen, en wat er ook gebeurt er is tomatensoep.

goodluck Marco, Karen and smokey