maandag, april 24, 2006

24-4..

Zoooo... Eindelijk weer thuis. Reis is wel voorspoedig verlopen. Was erg moe, dus ben de reis slapend doorgekomen. Altijd ideaal als je leest dat er nog maar 2 uur te gaan is! Kon eigenlijk vanuit Londen meteen naar gate 21 lopen om in het vliegtuig naar Amsterdam te stappen. Scheelt altijd. Eenmaal aangekomen op Schiphol moest ik lang wachten op mijn boardbag en had alweer een naar voorgevoel. Ik 100 km heen en weer gelopen totdat ik eindelijk iemand gevonden had die me heeft kunnen vertellen dat mijn boardbag nog gezellig in Londen ligt! Duh...! Nou ja, nu wordt hij vanavond op de Bartokweg afgeleverd. Is toch makkelijker:-) Tenminste geen gesleep.. Nou, ik ga zo maar meteen ff bij Lida langs! Snel meer..! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Hoi Denise, ik zou nog mijn email adres aan je doorgeven maar met al ons geklets ben ik dat toch weer vergeten.
Komt ie: plkoelman@quicknet.nl
Tot Vrijdag, XXX, Lida.