dinsdag, april 25, 2006

25-4..

Heerlijk om op deze manier thuis te komen.. Sjezus wat een weer! Je wordt er gewoon spontaan heel erg vrolijk van:-) Met gevolg dat ik vanavond heeeeerlijk ga boarden. En morgen, en overmorgen en donderdag.. Ik ga er geen gras over laten groeien dus! Het is trouwens ff lekker om te weten dat ik een maandje thuis ben. Heb ik tenminste weer even de tijd om hier het 1 en ander te doen. Moet strakkies even naar Harderwijk en om 16.00 heb ik een interview op het Lido! Vanavond heerlijk boarden dus en dan is de dag alweer om! Uhm, heb verder nog niet heel veel bijzonderheden. Zal vanavond nog wel even een verslagje schrijven! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Nou in die maand moet er zeker een keer tijd te vinden zijn om ff lekker bij te kletsen.
Groetjes Jans

Anoniem zei

Hey ,
welkom thuis en gefeliciteerd met je prestaties ! Top dat je nog steeds kunt en vooral wil doorgroeien ...

Deze week nog in Loosdrecht te vinden ?

Hoop je snel weer eens te zien !

Rooky !