woensdag, april 26, 2006

26-4..

Denk ik nog ff een beetje uit te slapen. Nou, om 7 uur gingen de luiken open en die kreeg ik natuurlijk met geen mogelijkheid meer dicht. Nou ja, jammer dan.. Lag er ook best vroeg in gisteravond! Moet om 10 uur ff in Amsterdam zijn en zou daarna nog ff boarden en naar school gaan, maar dat is van de planning. Na Amsterdam naar Harderwijk.. Werken.... Vind ik niet zo heel erg eigenlijk, maar zal dus weinig bijzonders hebben vandaag:-) Morgen opnames van Omroep Flevoland in Loosdrecht en nog even naar school nog. We gaan even een goede planning maken voor volgend schooljaar, zodat ik school zo snel mogelijk kan afsluiten. Er moet maar ff gas op wat dat betreft! Ik ga even m'n thee opdrinken en misschien dat ik vanavond toch nog iets leuks heb! XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

Nieuwe vriend???? hahahaha

groetjes J