donderdag, april 27, 2006

27-4..

Vanmiddag dus die opnames gehad van Omroep Flevoland en dat was heel erg leuk totdat.................... Ik weer is te maken kreeg met de knie. Nou, en dat leek in de eerste instantie ernstiger dan dat het uiteindelijk is. Heb er weer een tik tegen gekregen en ben nu genoeg gewaarschuwd. Rust dus.. Komt absoluut niet gelegen, maar het is niet anders. Tot mijn verbazing flopte ik even de teletekst van Omroep Flevoland aan en ik trof daar deze titel aan: 'Denise de Haan geblesseerd'. Gaat snel zoiets he!? Kwamen ook een aantal telefoontjes binnen om ff te checken hoe het nou met me gaat. Erg apart.. Laat ik in ieder geval maar hopen dat het zo snel mogelijk goed komt! Ik houd jullie op de hoogte! xxx

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ,

hoop datje snel weer de oude bent ! Nu even je rust nemen ...

Greetz ,

Rick da Rooky ...

Anoniem zei

Beterschapp Niezeee..!


Kussiejj joelle