zaterdag, april 29, 2006

29-4.. Koninginnedag!

Joepie.. Koninginnedag!?? Kwam er gister achter dat ik al 4 jaar geen koninginnedag meer heb gevierd. Zat telkens rond deze tijd in Spanje. Moet ook zeggen dat ik er helemaal niks bij voel. Lichamelijk donder ik zowat uit elkaar dus dit wordt waarschijnlijk een behoorlijk luie dag! Hoop dat ik nog ff bij Lida terecht kan vanmiddag. Spierpijn namelijk! Donderdag geboard, maar daar komt de spierpijn niet door. Heb gister gewerkt en de hele dag dozen gesjouwd! Kan geen doos meer zien:-)Gisteravond nog ff een happie gegeten met iemand die dat programma op Nederland 3 met me gaat maken. Ff het een en ander doorbesproken en was reuze gezellig. Daarna was ik alleen gebroken en ben dus meteen naar bed gegaan! Geen al te bijzonder dagje dus! Misschien dat er vandaag nog wat bijzonders gebeurt, maar die kans schat ik niet zo hoog in! XXX

Geen opmerkingen: