donderdag, april 06, 2006

6-4..

Gister lekker dagje geweest. Even gezellig met Bibian bij kunnen praten en de achterbak weer vol geladen met Red Bulletjes! Vandaag ook weer een hoop te doen. Moet om 11 uur even in Amsterdam zijn en daarna sjees ik door naar Hilversum, want moet naar school toe. Rij daarna naar Utrecht om een brace op te halen voor m'n knie. Gewoon voor de zekerheid. Mocht het niet zo goed gaan met m'n knie, heb ik in ieder geval nog dat ding, want het zou zonde zijn als je daar voor Jan Lul zit! Knie gaat zeker een stuk beter, maar het is nog steeds niet goed en daar baal ik van! Morgen dus weer het vliegtuig in! Heb er erg veel zin in! Weer lekker boarden en heb gehoord dat Eva Koch en Mari Sandner er ook zijn. Wordt dolle pret dus! Nou, ik ga ff m'n thee opdrinken en er is later weer meer! XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

fijne week in amerika en ron, kus birgitt en cindy xxxxx

Anoniem zei

Heey meis,

Wilde je even een goede reis wensen en veel plezier in Orlando. Moet wel toegeven dat ik beetje jaloers ben hoor, ahah..

Nou, in ieder geval, have fun..

Groetjes Lidia