zaterdag, april 08, 2006

8-4..

Gister geen berichie kunnen plaatsen. Dag duurde al veel te lang, dus was blij dat ik na 21 uur wakker zijn, kon slapen! Reis was niet echt super. Duurde voor mijn gevoel echt een eeuwigheid en als je dan nog eens te maken krijgt met kinderen die 2,5 uur of aan het janken zijn, stoelen als trampoline gebrukken, elkaars hersenen inslaan en m&m's door de tent gaan gooien, ga je ze vanzelf haten!! Niet te filmen echt! Toen we eindelijk met 2 benen in Orlando stonden, moesten we de auto nog ophalen. Ik heb de voucher gistermorgen niet uit kunnen printen, want die had besloten er gewoon even met te stoppen. Met het gevolg dat het meneertje bij het autoverhuurbedrijf mij niet verder kon helpen. Nou, en waar je ga je in godsnaam printen op een vliegveld zonder internetcafé? Uiteindelijk terecht gekomen in het bussinescentre van een hotel op het vliegveld, en heb dus toch nog even mijn voucher uit kunnen printen! We wisten niet hoe snel we in de auto moesten komen. Snel een hotel gezocht en dus ook gevonden.. Nog ff snel een hapje gegeten in de Florida Mall en toen met een rotgang naar bed! Nacht is best goedgegaan! Paar keer wakker geweest wel, maar ben blij dat ik tot 7.06 door heb kunnen slapen.. Moet ook echt ff wennen aan het feit dat het bij mij nu vroeger is dan bij jullie. Normaal gesproken is het andersom! Uhm, zo maar ff naar de Starbucks enzo en dan lekker boarden. Heb er echt mega veel zin in! Vanavond meer.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

hallo ben blij dat jullie er zijn geniet er maar van want voor jullie het weten is het voorbij hier gaat alles goed dikke kus mams