zondag, april 09, 2006

8-4..Update

Heb vandaag echt lekker aan de kabel kunnen hangen. Fijne obstakels zijn het! De boot daarentegen was wat minder, want er stond super veel wind.. Die sessie heb ik dus maar even naar morgen verplaatst. Heb het super naar mijn zin in. Het lijkt of ik het heel anders ervaar dan vorig jaar.. Het is super mooi weer trouwens! Beetje veel wind, maar daar doe je ff niks aan.. Vanavond zal ik slapen als een roosje en hoop dan morgen weer 100% fit te zijn! Tot morgen!

1 opmerking:

Anoniem zei

Hallo Meisje, jammer dat ik je niet meer gezien heb, dan had ik je persoonlijk een fijne reis en heerlijk verblijf kunnen wensen. Nu doe ik het langs deze weg en dat is ook leuk. Veel plezier (samen met je vader) in Orlando en ik zie je wel weer als je thuis bent.Doe voorzichtig met je knie. Doe de brace desnoods na de training even om.Dit om de boel tot rust te dwingen.
Geniet van het weer en het water en tot thuis, XXX Lida.