dinsdag, mei 02, 2006

2-5..

En toen was het alweer mei.. Ik deed gister mijn raam open en het was saai en grauw weer. Gelukkig moest ik werken, maar in tegenstelling tot gister dus, deed ik vandaag het raam open en werd vriendelijk begroet door de zon. Beter kan de dag eigenlijk niet beginnen. Zit inmiddels weer in Harderwijk, maar dat wordt maar een half dagje. Vanmorgen ook even een emailtje gestuurd naar iemand van de mc van de bond. Die knie wordt namelijk nog steeds niet echt beter. Ookal kan ik boarden.... Wil niet ergens halverwege het seizoen uitvallen! Gisteravond trouwens nog ff gezellig met Gerda wezen eten. Was weer erg gezellig!! Mag mezelf gelukkig prijzen met zo een vriendin.. Blijf ervan onder de indruk! Uhm, word nu weer aan mijn jas getrokken, dus ga maar weer ff dozen sjouwen.. XXX

Geen opmerkingen: