zondag, april 30, 2006

30-4.. Pfoeh!

Wat een uitzonderlijk super daggie zeg! Vanaf vanmorgen 9 uur met de opnames van Vals Plat. Wordt elke zondag om 16.25 uitgezonden.. Maar goed, ff terug komen op de opnames. Vanmorgen dus thuis begonnen met een shot van m'n moeder en ik. Was erg leuk.. Wel persoonlijk, maar dat is weer eens wat anders dan een interview over welke wedstrijden etc. op het programma staan! Om 11 uur zijn we met een rotgang naar Brielle gereden, want we moesten beelden hebben van het boarden en we gingen een interviewtje houden met Peter. Was erg leuk om hem op deze manier erin te betrekken. Hij had absoluut niet verwacht dat het interview heel persoonlijk werd, maar dat maakte het wel erg spontaan en oprecht! Over dat boarden trouwens... Had een beste 360 poging wake 2 wake. Viel eindelijk is een keer achterover en dat is dus een teken dat ik eindelijk rechtop bleef. Kon het ook ff terug zien op de tape, dus dat was goed nieuws. Goed, de cameraploeg moest daarna naar Bodegraven om even snel wat op te nemen en zo vond ik mooi de gelegenheid om even bij te lullen. Heerlijk dat het seizoen weer gaat beginnen.. Ben rond half 5 weer huiswaarts gekeerd en om 7 uur werden we bij Lida verwacht voor het laatste interviewtje! Was erg leuk en werd meteen ff lekker gemasseerd:-) Sla je toch ff 2 vliegen in 1 klap! Kom net het bad uit en nu ff tijd om bij te komen. Was heftig dagje! Morgen gaat weliswaar de wekker weer om 7.15 omdat ik moet werken, maar daar heb ik ook wel weer zin in! Tot morgen.. XXX

Geen opmerkingen: