dinsdag, mei 23, 2006

23-4.. One night left!

Tas is voor de helft gepakt. Morgenochtend alweer om 6.31 de trein in. Ga ff mijn ticket om te boeken, zodat ik een dag eerder terug naar huis kan. Anders zit ik daar maar een beetje niks te doen! Wil niet meteen negatief overkomen hoor, want heb er echt super veel zin in! Zal een hele andere wedstrijd worden dan de World Cup. Je moet alles zelf regelen en financieren. Maar goed, het feit dat je Tara Hamilton, Dallas Friday, Emily Copeland en alle anderen opnieuw tegenkomt, maakt het dat wel waard! Ben super benieuwd. Zijn een hoop andere meiden bij die relatief minder bekend zijn en wil graag weten of ik ze hebben kan! Zal zo ff een kleine google research doen:-) Om 22.00 nog even naar Lida. Dan kan ik morgen helemaal als nieuw het vliegtuig in! Al is het wel vreemd om 10.20 te vertrekken en 14.00 aan te komen. Vertrouw op de melatonine. Lekker slapen dus.. Vanavond maar zo lang mogelijk opblijven! Ik zal natuurlijk dagelijks te volgen zijn op m'n log, dus houd hem in de gaten! Zal vast wel meer te vertellen hebben dan in afgelopen week! XXX

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey ,

leuk stukje op tv ! Ben weer benieuwd naar je belevenissen aan de andere kant van de oceaan ! Veel plezier en succes daar !

Greetz ,

Rick .

Anoniem zei

Veel plezier daar aan de overkant!!!!! kus birgitt

Anoniem zei

van mij ook veel plezier en ik volg het wel allemaal. he te gek die wagen van je. MARINA XXXOOO