donderdag, mei 25, 2006

24-4..

Zo een 30 uur durende dag is ook wel is leuk voor de verandering. Lig nu inmiddels lekker in m'n bedje, maar daar ben ik niet zo heel makkelijk gekomen.... Vanmorgen ging om 5.30 de wekker, want moest om 6.30 in de trein zitten. Gelukkig word ik altijd makkelijk wakker als er wat leuks te doen staat. Snel onder de douche gestapt en laatste dingetjes bij elkaar geraapt en toen maar vlot naar de trein gegaan. Was even 30 minuten eerder gegaan, want wilde mijn ticket ff omboeken. Wil namelijk zondag al terugvliegen ipv maandag. Zondag is opzich de finale, maar dat is een head 2 head. Dus verwacht eigenlijk dat ik daar niet bijzit! Goed, ticket dus om kunnen boeken en hoefde maar iets van 60 euro bij te betalen, dus viel reuze mee! 9.20 Boarden bij G9. Was er al wat eerder en er stond een niet al te lange rij, dus had eigenlijk nog geen zin om door de security check te gaan. Ik had nog niet in en uit geademd en de rij was 100 x zo lang. Jezus hey!! Heb ik nog 40 minuten in die klote rij gestaan. Maak je niet druk.. het kan erger. Daarover zo meer, want anders raak ik mijn verhaallijn kwijt:-) Dus..... Ik wandelde rustig naar mijn stoel toe en kwam daar tot de ontdekking dat ik 9 uur en 40 minuten zou worden vergezeld door een vrij stevige tante. Weinig ruimte dus, maaaaar wel lekker knus;-) Dat was het ergste nog niet.... Op de middelste rij zat een moeder met 3 kinderen waarvan 1 nogal luidruchtig was. Denk dat hij iets van 2 jaar oud was ofzo. Gelukkig had ik muziek bij me, zodat ik niet zo heel erg gestoord werd. Al kon ik het laatste uur z'n nek wel omdraaien en ik was niet de enige geloof ik! Goed, eindelijk in Atlanta aangekomen en toen maar zo snel mogelijk naar de douane. Om nu dus ff terug te komen op die rij....... In deze rij heb ik 2 uur en 45 minuten gestaan. Het was nogal druk zoals je begrijpt.. Niet normaal meer gewoon! Ook dat bracht me niet echt van m'n stuk, dus opnieuw wandelde ik naar het nieuwe onbekende avontuur. In Atlanta moet je je bagage ophalen en dan laten re-checken. Weer een rij in, schoenen uit, laptop uit je tas, riem af, broek vasthouden, lief lachen, schoenen aan, laptop in je tas, riem om en weer doorlopen. Toen moest ik met een treintje het hele vliegveld af om mijn boardbag weer op te halen en stond dus na ruim 3,5 uur eindelijk buiten in de warme zon van Atlanta. Maar goed, ik was er nog niet.. "TAXI???!!!" Nou, vrij snel had ik er 1, maar de organisatie heeft me niet verteld dat het nog 2 uur rijden is!! Niet te geloven echt. 160 Dollar armer, maaaaaaaaaarrrr wel een super grote kamer met internet, bad en de hele reutemeut erbij. Net ff snel wezen eten.. Echt weer heerlijk Amerikaans. Worsten, karbonades, bruine bonen en wat tomaten enzo. Je kan al raden wat ik gegeten heb dus;-) Ik ben nu echt aan het vechten tegen de slaap. Pijn in m'n bovenkamer, dat wil je echt niet weten. Maar goed, nog ff wakker blijven! Ben benieuwd wanneer de rest arriveert. Zal morgen wel zijn! Ik zal morgen ook ff wat fotootjes maken van de omgeving. Het is hier echt zo een typisch Amerikaans gehucht. Zoals ik het gewend ben van tv, dus dat is wel super leuk! Locatie ziet er super uit tot nu toe. Ga me er morgen ff wat meer in verdiepen.. XXX

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hee Kanjer Blij dat je heel bent aangekomen,na zo'n lange reis met vervelende kinderen in de buurt, en van die lange rijen wachtende mensen.Maar nu kan het avontuur weer beginnen.Ik hoop dat je lekker kan boarden daar. Have Fun !!
x

Anoniem zei

Niet zeuren....hier is het takkeweer, echt hemelvaartsdag.
Ga jij maar lekker het water op dan werk ik gewoon door :-).
Geniet er maar van en laat zien wat een meid uit Almere allemaal kan! XXX, Lida.