donderdag, mei 25, 2006

25-5..

Wil allereerst mijn allerliefste nichtje feliciteren met haar 18e verjaardag! Heb het slapen gister tot 19.45 kunnen rekken. Kon echt niet meer, maar heb echt heerlijk geslapen! Wel rond 3 uur vannacht wakker geweest, maar dat was te verwachten. Gelukkig kon ik me wel blijven concentreren op SLAPEN! Maar goed, heerlijk geslapen dus. Het is nog wel een beetje vroeg hier, maar het is al een schappelijke tijd. 6.38.... Vandaag maar ff kijken wat er allemaal te doen is en wil ook wat mooie foto's maken, want het is echt een mooie omgeving! Nou, ik ga de organisatie maar ff bellen, want heb geen flauw idee van wat de bedoeling is:-) Later meer.. XXX

5 opmerkingen:

Anoniem zei

aaaaaah, vond heel lief dat je me net nog even belde vanuit het verre atlanta! hoop dat je het leuk hebt! en ik spreek je snel weer lieve niez xxxxxxxxxxxxx cindy

denisedehaan zei

Ik kan mn nichtje toch nooooit vergeten.. Ik ben er dan wel niet (as usual), maar denk wel aan je:-) Kussie

Anoniem zei

dat vind ik lief van mn bobbie:) xxxxxxxxxxxxxxxxx cinniepinnie

Anoniem zei

Hee ga er voor daar he. Laat ze maar een ff zien wat een hollandse meid kan. Succes. Pj J en S

Anoniem zei

Hallo0o..
mijn naam is denise..
en mn ex heette wessel de haan xD
waha..
als ik het nog vol had gehouden tot we gingen trouwen heetten we hetzelfde xD
Naja doeghh (wie je ook bent )
xD
xx Niezj
www.Fantasy-D.6x.to