donderdag, mei 04, 2006

4-5..

Niet heel veel bijzonders toe te voegen aan m'n laatste stukje eigenlijk. Heb heerlijk gewerkt. Veel buiten geweest en dat was geen vervelende werkplek vandaag.. Was half 6 nog even op het Lido dat om 6 uur ging sluiten vanwege de dodenherdenking en kon er niet rauwig om zijn dat ze eerder dicht gingen, want de wind was nou niet helemaal je van het.. Morgen neemt de wind wat af, dus ga dan wel ff genieten van het mooie weer:-) Heb de nieuwe Roam meegekregen van Hyperlite, dus wordt lekker spelen morgen.. Ook weer even naar mijn knie laten kijken net. In een bepaalde zin rust nemen gewoon. Mag wel boarden, maar de beweging die zeer doet, zoveel mogelijk vermijden! Dat moet wel lukken denk ik. Als het over 2 weken niet beter is, moet ik een MRI scan laten maken. Hoop dat het niet zover hoeft te komen.. Ik zal dus ff moeten afwachten. Nou, zal het wel niet te laat maken vanavond, want de tank is bijna leeg! Tot morgen.. XXX

1 opmerking:

Anoniem zei

He meissie,

Leuke verhaaltjes, ik heb je aan mijn favorieten toegevoegd en ga zeker vaker komen kijken.

Groeten Suus